Links Sitemap Business Linker Sitemap

Schneider Electric este recunoscut ca Circularity Lighthouse de către World Economic Forum

418 afisari
Schneider Electric a anunțat că a fost recunoscut de World Economic Forum și de McKinsey drept unul dintre cele trei "Circularity Lighthouses" globale din mediul construit. Această nouă distincție recunoaște soluțiile de circularitate de pionierat care demonstrează inovație, impact și valoare substanțială, precum și maturitate în industrie. Noile "lighthouses" au fost selectate de un grup independent de experți din industrie, mediul academic și viața publică.
World Economic Forum definește mediul construit ca infrastructură rezidențială și comercială. Împreună, acestea sunt responsabile pentru 39% din emisiile de CO2 legate de energie, 33% din consumul de materiale și generarea de deșeuri și 25% din schimbările rezultate în urma interacțiunii oamenilor cu mediul. Rețeaua „Circular Lighthouse” a World Economic Forum oferă companiilor o modalitate de a împărtăși și de a învăța unele de la altele pentru a accelera rapid acțiunile și impactul pentru o mai mare eficiență a utilizării resurselor.
Schneider Electric a fost recunoscut de World Economic Forum și de McKinsey pentru abordarea sa circulară end-to-end într-un portofoliu larg de soluții energetice și de automatizare a clădirilor. Prin eco-design, site-uri de reciclare a deșeurilor și o rețea globală de centre de revalorificare, Schneider Electric a evitat aproximativ 513 milioane de tone de CO2 către clienți din 2018.
Compania folosește, de asemenea, 27% materiale sustenabile în produsele sale, cu obiectivul de a ajunge la 50% până în 2025. 22% dintre familiile de produse Schneider Electric au o opțiune de circularitate, iar mai mult de jumătate din locațiile de producție ale Schneider Electric recuperează mai mult de 99% din deșeuri.
Un exemplu în acest context este modul în care Schneider Electric oferă întrerupătoarelor MasterPact MTZ o a doua viață. Revalorificate la uzina MasterTech din Franța, aceste întrerupătoare sunt colectate de la clienți la sfârșitul duratei de viață al produsului, dezasamblate, diagnosticate, modernizate și testate înainte de a fi repuse pe piață.
Modelele de afaceri circulare și designul lanțului de aprovizionare fac parte din programul IMPACT Supply Chain al Schneider Electric. Acesta este următorul pas în evoluția transformării lanțului de aprovizionare al companiei, care își propune să aibă un impact pozitiv atât asupra clienților, cât și asupra planetei.
Citeşte mai multe despre: Schneider Electric

S-ar putea să îți placă:


COMENTARII:
Fii tu primul care comenteaza